دانلود آهنگ جدید

دانلود مستقیم آهنگ های جدید ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید

دانلود مستقیم آهنگ های جدید ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ گریه کردم احمدرضا شهریاری

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ
کلیپ : دانلود آهنگ گریه کردم احمدرضا شهریاری

پخش آنلاین آهنگ یا دانلود مستقیم امکان پذیر است. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمدرضا شهریاری به نام گریه کردم با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : احمدرضا شهریاری ، تنظیم : احسان احمدی متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری به نام گریه کردم : گریه کردم اشک هام و ندیدی تو ندیدی بی تو من شکستم گریه کردم برگردی دوباره جون نداره این قلب شکستم گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه وقتی نیستی بی تو گریم می گیره گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه وقتی نیستی بی تو گریم می گیره خیلی داغونم بی تو عزیزم خیلی تنهاست این قلب مریضم روزی صد بار از اون وقت که رفتی می میرم خیلی داغونم بی تو عزیزم خیلی تنهاست این قلب مریضم روزی صد بار از اون وقت که رفتی می میرم گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه وقتی نیستی بی تو گریم می گیره گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه وقتی نیستی بی تو گریم می گیره


Download دانلود آهنگ گریه کردم احمدرضا شهریاری



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
محسن رابیان

احمدرضا شهریاری

آهنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.