دانلود آهنگ جدید

دانلود مستقیم آهنگ های جدید ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید

دانلود مستقیم آهنگ های جدید ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ بگو کجایی رضا صادقی

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ق.ظ
کلیپ : دانلود آهنگ بگو کجایی رضا صادقی

پخش آنلاین آهنگ یا دانلود مستقیم امکان پذیر است. دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی با بالاترین کیفیت ترانه : عبدالله الفت ، آهنگ : مجید وفادار ، تنظیم : شجاعت شفایی به سوی تو، به شوق روی تو، به طرف کوی تو سپیده‌دم آیم، مگر تو را جویم، بگو کجایی نشان تو، گه از زمین گاهی، ز آسمان جویم ببین چه بی‌پروا، ره تو می‌پویم، بگو کجایی کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم به غیر نامت کی نام دگر ببرم اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی یک دم از خیال من، نمی‌روی ای غزال من دگر چه پرسی ز حال من تا هستم من، اسیر کوی توام، به آرزوی توام اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۷
محسن رابیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.